• وبلاگ : پشت خطــے
  • يادداشت : ما ،وبلاگ نويسان
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام
    اينكه وبلاگ‏نويسا نبايد جنجال داشته باشند، نبايد با هم دعواهاي شخصي و بچه‏گانه داشته باشند، نبايد انرژيي كه به تعبير شما بايد صرف نيل به اهداف الهي شود را صرف چيزهاي ديگه كنند، نبايد موج‏سواري كنند و هر روز تحت تاثير يك گروه جو گير شوند!، همه را قبول دارم... .
    اينكه وبلاگ و وبلاگ‏نويسي بايد بي‏جهت گيري خاص و آزاد باشد را هم قبول دارم... .
    اما
    1- توهيني كه به طلابي كه با هزار سختي و مشكلات مالي و كمبود وقت و ... به عشق دوستي با يك جوان و انجام وظيفه مي‏نويسند، كرديد را قبول نمي‏كنم بلكه از شما خواهش مي‏كنم كه تجديد نظر هم بفرماييد.
    2- تقسيم وبلاگ‏ها به ديني و غير ديني اشتباه است ولي اين به اين معني نيست كه بگوييم هر چه خواستيم مي‏توانيم در وبلاگ بنويسيم و آزاديم... . اگر وبلاگ را يك خانه، يك جايگاه يا هر چيز ديگري در نظر بگيريم - با هر تعبير و تمثيل و تعريفي- به هر حال خارج از قواعد ديني و انساني نيستو تمامي قوانين ديني و انساني بر آن حاكم است و بايد رعايت شود... .
    3- اينكه وقتي يك وبلاگ‏نويس ار مورد حمله قرار بديم و به قول معروف بهش گير بديم تا مجبورش كنيم كه بگه اشتباهه يا به لجبازي مجبور بشه را قبول ندارم ولي اينكه با يك وبلاگ‏نويس درباره نحوه پوشش خودش مطلبي مي‏نويسه و آن را يك مبناي اعتقادي تلقي مي‏كنه، بحث كنيم و سعي كنيم اگر... اگر سوء تفاهمي براش پيش اومده يا حرفش اشتباه است را تصحيح كنيم كاملا درسته و اصلا وظيفه هر وبلاگ نويسي هست.
    فعلا همين و التماس دعا و خدا نگهدار

    پاسخ

    سلام.اول تشكر ميكنم از لطفتون....سختي طلاب و مشكلاتشون قبول...اگه كسي به طلاب توهين كنه خودم تو دهنش ميزنم!!جسارت منو ببخشيد...من فقط ميخوام اگه سوء تفاهمي براشون پيش اومده و فكر ميكنن اين وبلاگ نويسا همه مث بچه هاي مسجد محله پاي منبر ميشينن اشتباه ميكنن...بحث هم اگه بجا باشه و باعث جنبش مغزها بشه كه خيلي عاليه ...بحثم اينه كه اينا بحث نيس بهانه گيريه...محتاجيم....خدانگهدار