• وبلاگ : پشت خطــے
  • يادداشت : نقد بفرماييد شام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشق شهادت 

    سلام.احسنت به مطلبي که گذاشتيد.در ادامه مطلبتون بگم که شبکه من وتو 16 آبان 89 روي آنتن رفته و از همون ديپلماسي عمومي که شما ميگيد استفاده کرده.اين شبکه توسط يکي از مديران بي بي سي لندن مديريت ميشه که خودشون تکذيب مي کنند.که برنامه بفراييد شام يکي از برنامه هاي پر طرفدارشه که سبک ايراني رو مي خواد تغيير بده توي استفاده از سفره و احترام به سفره.عادي سازي روابط نا محرم.تبليغ گسترده از شراب.البته نا گفته نمونه که اين برنامه ها تماما فکر شده عمل مي کنه و مخاطب ايرايني رو با زيرکي خاصي به سمت خودش مي کشه.يا همون شبکه فارسي وان. يا شبکه زمزمه و نگين ...اگر به روانشناسي رنگها در اين برنامه هاي فارسي زبان دقت کنيم مي بينيم که شبکه فارسي وان از پيش زمينه صوتي اشتفاده مي کنه که تحري عصبي و جنسي مي کنه.يا شبکه زمزمه از رنگ نارنجي وزرد که جلب توجه وجذابيت داره و شادي واحساس لذت ايجاد مي کنه.يا من و تو با زمينه و تبليغ هاي تيزر قرمز رنگ که موجب تحريک ذهن وبدن وهيجان ميشه.در ضمن حرفايي که زدم تماما تحقيق شده بود.با منبع استاد هاشمي.کارشناس رسانه.
    سلام بر عمودختر هميشه آنلاين!
    بيا... به وبلاگتم سر زدم. مطلباتم خوندم.
    من که شکر خدا تا حالا اين برنامه هرو نديدم ولي خواهرشوهر گرامم ميگه همه (به همين گندگي) اين برنامه رو ميبينن!! (خدا روشکرکه هنوز جزو همه نيستم و همرنگ جماعت نشدم، رسوايي بين همه به از رسوايي و روسياهي نزد خداست!)
    راستي کي ميري مشهد؟
    پاسخ

    سلام عمو دختر كوچيكه! ما هم اگه ديديم مثل همه نديديم .مثل دكتر عباسي ديديم ؛) معلوماتي نداره فعلا.خواستم برم خبرت ميكنم
    من كه نديدم چي بگم والا خواهر
    گوگولي چطوره؟
    + توهم 

    اوففففففففففففففففففف
    اشتباه شد

    ببخشيد توي نظرات مطلب قبلي نظرمو در مورد مطلب اخير گذاشتم....


    بعونك يا لطيف

    سلام

    زمان زيادي ميگذره از آخرين باري كه قدم گذاشته بودم به كلبه مجازيتان.اينبار سعادت دوباره نصيبم شد كه ميهماني باشم ناخوانده.بسيار وبگاهتون پر بارتر از گذشته شده.

    نقد تون نقد خوبي بود اما به اندازه،كافي و وافي نبود شايد بايد بيشتر دقت كنيم روي اين برنامه و اصلا شبكه من تو 1 و2 درست مثل فارسي وان و ......

    موفق باشيد

    ياحق

    سلام. 

    اين برنامه رو من هم چند باري ديدم و در خصوص مورد يک که توضيح دادي بايد بگم که اوايل چند قسمتي هم داشت که زوج نبودن و هر 4 نفر خانم بودن. 

    اما مسئله ي اصلي اينه که هرگز نبايد از شبکه اي مثل من و تو 1 و يا 2 انتظار برنامه اي بهتر و مفيدتر از اين داشت! حقيقتش رو بخواي اين شبکه ها و برنامه هاشون آنچنان در ذهن من حقيرن که نقد کردنشون هم برام بيهوده س. و در مجموع هدف برنامه سازها دقيقا همين مواردي بوده که ذکر کردي. مثلا عادي جلوه دادن خوردن گوشت خوک و مشروب.

    تنها چيزي که اين بحث رو ميتونه مفيد بکنه اينه که متاسفانه اين شبکه ها بيننده هاي زيادي پيدا کردن که ممکنه با ديدن اين برنامه ها به مرور تمام ارزشهاي زندگيشون رو فراموش کنن. از اين طريق خوبه که کمي تلنگر زده باشيم.